נתניהו בנאום תקיף: "איראן מזהה את החולשה שלכם והיא מסתערת"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בנאום תקיף: "איראן מזהה את החולשה שלכם והיא מסתערת"

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו נשא נאום תקיף במסגרת דיון 40 חתימות, על כניעת הממשלה לרע"מ האיום האיראני והמצב הכלכלי בישראל

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך דיון 40 חתימות היום (שני) בכנסת, בהשתתפות ראש הממשלה בנט וראש האופוזיציה נתניהו, בנושא: "ממשלת בנט-עבאס מחדשת את התהליך המדיני לחלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל" נאם ראש הממשלה לשעבר נתניהו ותקף את מדיניות הממשלה.

נתניהו פתח את דבריו ואמר, "משלת בנט רע"ם מרצ חייבת לעבור מן העולם מ-3 סיבות. ראשית התקציב האנטי-חברתי שלה, שנית החלטתה להכיל את הגרעין האיראני, שלישית הסכמתה להשליט את התנועה האסלאמית על ערביי ישראל ועל הנגב".

נתניהו תקף את בנט על ההתפארות בנתוני הצמיחה, "בנט מתרברב בנתון הצמיחה הכלכלי של ישראל. הוא מגדולי גנבי הקרדיט בעת החדשה, גנב ספר, גנב את תכנית סינגפור, גנב בחירות. כל מי שמבין בכלכלה יודע שצמיחה כלכלית היא לא דבר שנוצר יש מאין בארבעה חודשים אלא תוצאה של מדיניות סדורה שהובלנו ארבע שנים, ביחוד בזמן הקורונה".

נתניהו ציין, "אתם זוכרים את הביקורת שהייתה על המענקים שנתנו לאזרחים בזמן הקורונה. זעקו שאנחנו "הורסים את כלכלת ישראל". ההפך קרה. הצלנו את כלכלת ישראל וחילצנו את אזרחי ישראל ממשבר כלכלי. אלמלא הפעולות שלנו כלכלת ישראל הייתה מתרסקת".

נתניהו הזכיר כי רק "בחודש מאי, עוד לפני חילופי הממשלה, ישראל דורגה לראשונה בהיסטוריה בין 20 הכלכלות המובילות בעולם. זה הישג אדיר בזכות המדיניות שלנו. לפני שהתחלפה הממשלה, בנק ישראל קבע שהצמחנו את המשק ב-15.4%. בזכות הזינוק שאנחנו הבאנו ורק בזכותו אתה יכול להתרברב ביום בצמיחה של 7% כאילו עשית משהו. לא עשיתם כלום. בנט כדאי שתבין שאזרחי ישראל יודעים את האמת".

ראש האופוזיציה תקף את התקציב על גזירותיו הרבות ואמר, "אתם אומרים שהבאתם ״תקציב חברתי״. לא חברתי ולא נעליים. זהו תקציב שמעלה מיסים ומחירים, שפוגע בפריפריה ומתעלל בשכבות החלשות. אני מציע לך בנט – אולי תרד כבר מהספינים. אולי תעשה פעם אחת משהו אמיתי. הרי אתה כבר יודע שלא תהיה פה הרבה זמן. אז תנצל את הזמן כדי לעשות משהו אמיתי" אמר נתניהו לבנט.

ראש הממשלה לשעבר התייחס לאיום האיראני ואמר, "איראן מזהה את החולשה שלכם והיא מסתערת ומנסה לנצל כל הזדמנות ולצערי בעוד פחות מחודש איראן תחזור לדיונים עם המעצמות על חזרה להסכם הגרעין עם איראן שהוא סכנה קיומית לביטחון ישראל. וכל זה באין מפרע כי מה עושה הממשלה הזו? לפיד עומד בהתחייבותו למדיניות האין הפתעות ובנט שותק או פה ושם מצייץ" הטיח נתניהו.

נתניהו ציין כי "כשאני הייתי ראש ממשלה פעלנו אחרת. תילחם נגד זה, תגייס את דעת הקהל נגד ההסכם המסוכן הזה, אתה לא עושה כלום, אתה מרכין ראש כמי שעומד בראש מדינת חסות" זעם נתניהו.

נתניהו הוסיף ותקף את חולשתו של ראש הממשלה ואמר, "בנט חלש ושותק. מנהיגי העולם לא סופרים אותו מכיוון שגם הם יודעים שהוא ראש ממשלה בובה שלא עובר את אחוז החסימה. הוא בסך הכל אבן שדורכים עליה בדרך ללפיד כראש ממשלה. זה החלום של השמאל".

נתניהו האשים בחומרה את בנט וחבריו לממשלה ואמר, "אתם משליטים את התנועה האיסלאמית על ערביי ישראל. עשרות המיליארדים שנתתם לתנועה האיסלאמית יחזרו אלינו כמו בומרנג. הכסף הזה זורם בלי שום בקרה ובלי שום אחריות. אנחנו יודעים לאן זה יגיע. אזרחי ישראל ישלמו במשך שנים את מחיר הכניעה המבישה הזאת לרע״מ".



1 תגובות

מיין תגובות